KOLEDAR DOGODKOV

Zakon o davčnem potrjevanju računov

Vsebina seminarja bo usmerjena predvsem na odgovore na vprašanja, ki se davčnim zavezancem najpogosteje zastavljajo, kot naprimer:

Ali so vezane knjige računov za leto 2016 neuporabne?
Ali je predpisana oblika računa?
Ali so kakšne izjeme oziroma za koga ne velja ta zakon, kaj sploh moramo vedeti o teh spremembah,
kako te spremembe vplivajo na obstoječe POS blagajne, kaj narediti, če kupec delno plača z gotovino, delno pa z negotovino…ipd.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen zlasti osebam, ki gotovinsko poslujejo, ali pa imajo opravka z izstavljenjem računov, osebam,
ki so npr. vodja poslovalnic, kjer se gotovinsko posluje, računovodjem in drugim osebam, ki jih ta tematika zanima.

Zakaj se udeležiti seminarja?
Na seminarju boste pridobili informacije o novostih glede gotovinskega poslovanju po novem torej z davčnim potrjevanjem računov.
Pridobili boste odgovore na vsaj 15 pogostih vprašanj. Novosti na gotovinskem poslovanju vplivajo tako na davčne zavezance,
ki opravljajo dejavnost kot tudi na kupce, ki gotovinsko plačujejo.
Prav tako je potrebno vedeti kako ravnati v primeru nedelovanja ali popravljanja napak.

Seminar bo potekal z interakcijo med vprašanji udeležencev in odgovori predavateljice,
ki je izkušena predavateljica ter strokovnjak na področju računovodstva in davkov, saj sodeluje
z mnogimi računovodskimi servisi in računovodji, ki jo dnevno sprašjujejo o težavah, ki se pojavljajo pri delu.
Kakšno ugodnost pridobijo udeležnci seminarja?
Ugodnost, ki jo pridobijo udeleženci seminarja je, da lahko tako pred seminarjem kot tudi tekom seminarja predavateljici
postavljajo vprašanja na to temo temo.
Okvirna vsebina:
Seminar bo potekal aktivno,rdeča nit bodo odgovori na spodaj navedena vprašanja:

1. Kaj sploh moramo vedeti o spremembah pri gotovinskem poslovanju?
2. Kako novosti gotovinskega poslovnaja vplivajo na sprejem notrnjih internih aktov?
3. Kdaj bo davčna blagajna obvezna?
4. Ali so vezane knjige računov za leto 2016 neuporabne?
5. Kako bo delovala davčna blagajna oz. Davčno potrjevanje računov?
6. Ali je predpisana oblika računa?
7. Katere podatke mora gotovinski račun vsebovati?
8. Ali so kakšne izjeme oziroma za koga ne veljajo novosti gotovinskega poslovanja?
9. Kako spremembe gotovinskega poslovanja vplivajo na obstoječe POS blagajne?
10. Ali je potrebno kupiti drugačne POS blagajne od obstoječih?
11. Kaj narediti, če kupec račun delno plača z gotovino, delno pa z negotovino?
12. Kaj narediti, če se pri potrjevanju računov zgodi napaka ali pa npr. naprava zamrzne?
13. Kako ravnati, če stranki izdamo račun, ki je že potrjen, stranka pa se naknano odloči, da bo račun delno plačala z gotovino, delon pa s plačilno kartico?
14. Kako ravnati, če stranka v gotovini prinese avans (predplačilo)?
15. Kako ravnati, če stranka avans (predplačilo) vplača na bančni račun, razliko pa v gotovini plača po računu in obratno?
16. Kako ravnati, če stranka želi plačati že izstavljen račun, ki ni bil davčno potrjen, z gotovino, namesto z nakazilom na bančni račun, kot je bilo prvotno mišljeno?

Podrobnosti dogodka

Datum dogodka 15-09-2015 9:00 am
Datum konca dogodka 15-09-2015 1:00 pm
Datum registracije od 20-08-2015
Št. mest 26
Registrirano 9
Št. mest navoljo 17
Prijava možna do 15-09-2015
Cena 120.00€
120.00 17
Trenutno ne sprejemamo registracij za ta dogodek. Hvala. Preverite razpisane dogodke.

Prijava

Prijavni obrazec

ustvari račun